The importance of trust in the B2B market on the example of a pharmaceutical innovation abstract /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lányi Beatrix
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2013
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig
Kulcsszavak:Innováció - előadáskivonat, Gyógyszeripar - előadáskivonat, Bizalom - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/34455
LEADER 00923naa a2200217 i 4500
001 acta34455
005 20220210082740.0
008 161017s2013 hu o 0|| eng d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Lányi Beatrix 
245 1 4 |a The importance of trust in the B2B market on the example of a pharmaceutical innovation   |h [elektronikus dokumentum] :  |b abstract /  |c  Lányi Beatrix 
260 |c 2013 
300 |a 291 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 
490 0 |a Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Innováció - előadáskivonat, Gyógyszeripar - előadáskivonat, Bizalom - előadáskivonat 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/34455/1/gtk_2013_002_291.pdf  |z Dokumentum-elérés