"Strategizing", avagy a stratégiaalkotás szerepe a hálózatban egy magyarországi autóipari beszállító példáján keresztül = Strategizing i. e. the role of strategic development in a network through an example of a Hungarian automotive supplier
The traditional sense of strategic management approach and the conceptualisation of “strategizing” in the philosophy of IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group – a research group which examines business organizations from the network theory perspective – is the focus of this paper. The aim o...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Magyar Mária Szalkai Zsuzsanna |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
7 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Stratégiai tervezés, Közgazdaságtan üzleti hálózat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/36305 |
Hasonló tételek
-
Stratégiai szimulációk = Strategic simulations
Szerző: Schmuck Roland
Megjelent: (2018) -
Russia's strategic interests focus on South America : [abstract] /
Szerző: Haiszky Edina Julianna
Megjelent: (2024) -
Adaptation as a strategic success factor
Szerző: Mári Edit Ilona, et al.
Megjelent: (2017) -
The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs
Szerző: Farkas Gergely, et al.
Megjelent: (2014) -
Stratégiai kockázatmenedzsment = Strategic risk management
Szerző: Székely Csaba
Megjelent: (2015)