Perception of corporate social responsibility in Hungary
Corporate social responsibility (CSR) does not have an exclusive definition. It can be understood as an umbrella that covers both theoretical and practical attempts as well as achievements to put a new basis of cooperation between corporations and their environment. Since corporations are core eleme...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Varga Zita Berényi László |
---|---|
Testületi szerző: | International Symposium on Analytical and Environmental Problems (24.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Proceedings of the International Symposium on Analytical and Environmental Problems
24 |
Kulcsszavak: | Felelősség - vállalati, Vezetés - vállalati |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/56273 |
Hasonló tételek
-
Change in attitudes to corporate social responsibility
Szerző: Berényi László
Megjelent: (2019) - Corporate social responsibility for SMEs
-
The perception of social responsibility among students in higher education
Szerző: Berényi László
Megjelent: (2015) -
The role of Corporate Social Responsibility in strong sustainability
Szerző: Málovics György, et al.
Megjelent: (2008) -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – corporate social responsibility (CSR)
Szerző: Csécsei Tamara
Megjelent: (2011)