Általános iskolás tanulók papír alapú és online fogalmazásainak különbségei
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Zsuzsanna |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
12 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - általános iskola, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61089 |
Hasonló tételek
-
Általános iskolás tanulók helyesírásának jellemzői papír alapú és online fogalmazásaikon
Szerző: Nagy Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2014) -
A téri képességek vizsgálata a papír alapú és online tesztekkel
Szerző: Babály Bernadett, et al.
Megjelent: (2015) -
Érczezett papir [papír!] feltalálása
Szerző: Takáts Sándor
Megjelent: (1899) -
Papír alapú és digitális szövegek olvasása olvasási szokások, stratégiák /
Szerző: Helfrichné Rontó Ágnes
Megjelent: (2017) -
Tizedik osztályos tanulók teljesítményének területi különbségei
Szerző: Hegedűs Roland
Megjelent: (2016)