From Vygotsky's concept of ZPD to the current practice of dynamic assessment
Elmentve itt :
Szerző: | Kozulin Alex |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Értékelés - dinamikus - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61421 |
Hasonló tételek
-
From the concept of ZPD to the practice of dynamic assessment
Szerző: Kozulin Alex
Megjelent: (2013) -
The common European framework of reference for visual literacy and current assessment practices in arts and design education
Szerző: Kárpáti Andrea
Megjelent: (2016) -
Future Trends and Current State of Smart City Concepts A Survey /
Szerző: Kirimtat Ayca, et al.
Megjelent: (2020) -
Current practice of methotrexate use for psoriasis results of a worldwide survey among dermatologists /
Szerző: Gyulai Rolland Péter, et al.
Megjelent: (2015) -
Current concepts of education and development of therapeutic efficacy in polytrauma management
Szerző: Csonka Endre
Megjelent: (2021)