The textbooks in music education at elementary art schools in the Czech Republic

The paper presents results of research conducted at elementary art schools in the field of using textbooks in teaching of music theory at these schools. It also focuses on the analysis of the latest methodological series of textbooks designed for current teaching of music theory at elementary art sc...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rafailov Kristina
Testületi szerző: Nemzetközi Zenei Konferencia a Bartók, Liszt évfordulók jegyében (22.) (2021)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2022
Sorozat:A Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Ének-Zene Tanszékének kiadványai
"Liszt 210" : tanulmánykötet
Kulcsszavak:Zenei nevelés - általános iskola - Csehország, Művészeti nevelés - általános iskola - Csehország
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/74387
LEADER 01358naa a2200241 i 4500
001 acta74387
005 20220222111417.0
008 220222s2022 hu o 0|| eng d
020 |a 978-615-5946-61-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Rafailov Kristina 
245 1 4 |a The textbooks in music education at elementary art schools in the Czech Republic  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Rafailov Kristina 
260 |c 2022 
300 |a 173-177 
490 0 |a A Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Ének-Zene Tanszékének kiadványai 
490 0 |a "Liszt 210" : tanulmánykötet 
520 3 |a The paper presents results of research conducted at elementary art schools in the field of using textbooks in teaching of music theory at these schools. It also focuses on the analysis of the latest methodological series of textbooks designed for current teaching of music theory at elementary art schools in the Czech Republic. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Zenei nevelés - általános iskola - Csehország, Művészeti nevelés - általános iskola - Csehország 
710 |a Nemzetközi Zenei Konferencia a Bartók, Liszt évfordulók jegyében (22.) (2021) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/74387/1/enek_zene_tanszek_2022_173-177.pdf  |z Dokumentum-elérés