Autonómiák szerepe a fenntartható versenyképesség alakulásában = The role of autonomies in sustainable competitiveness
Különféle (egyéni – szervezeti – települési – térségi – makro és nemzetközi) szintű fenntarthatósági projektjeink kapcsán szerzett hazai és nemzetközi tapasztalataink alapján meggyőződtünk arról, hogy az autonómia kérdése szorosan összekapcsolódik a mára prioritássá vált fenntartható (újabban már: o...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Dinya László Klausmann-Dinya Anikó |
---|---|
Testületi szerző: | Nonbusiness Marketing Workshop |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
SZTE Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Nonbusiness Marketing Workshop
|
Kulcsszavak: | Marketing, Versenyképesség |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/gtk.nmgt.2023.1 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/83981 |
Hasonló tételek
-
Társadalmi marketing - okos versenyképesség - sokszínű autonómia = Smart development - diverse autonomy - social marketing [absztrakt] /
Szerző: Dinya László, et al.
Megjelent: (2023) -
Managing complexity in the era of Industry 4.0
Szerző: Dinya László, et al.
Megjelent: (2020) -
A nemfogyasztók szerepe a fenntartható csomagolás elterjedésében = The role of non-consumers in the uptake of sustainable packaging
Szerző: Maksimovic Ágnes, et al.
Megjelent: (2023) -
The role of unemployment in the regional competitiveness
Szerző: Martus Bettina
Megjelent: (2013) -
The role of innovation in competitiveness of city regions abstract /
Szerző: Horváth Sarolta Noémi
Megjelent: (2013)