A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Serfőző Aliz
További közreműködők: Honti Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108201
LEADER 00841nta a2200205 i 4500
001 dipl108201
005 20210303093746.0
008 210303s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Serfőző Aliz 
245 1 2 |a A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Aliz Serfőző 
246 1 0 |a The younger generation’s adherence to trends and the significance of brand image in the fast fashion industry  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Honti Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108201/1/2020_serfozo_aliz.pdf  |z Dokumentum-elérés