Politikai marketing és perszonalizáció a koronavírus járvány hatása Orbán Viktor személyes márkájára a fiatalok körében /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Engi Ádám
További közreműködők: Honti Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127057
LEADER 00896nta a2200205 i 4500
001 dipl127057
005 20220720135619.0
008 220719s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Engi Ádám 
245 1 0 |a Politikai marketing és perszonalizáció   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a koronavírus járvány hatása Orbán Viktor személyes márkájára a fiatalok körében /  |c Ádám Engi 
246 1 0 |a Political marketing and personalization : the impact of the coronavirus on Viktor Orbán's personal brand among young people  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Political science 
700 1 |a Honti Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127057/1/2021_engi_adam.pdf  |z Dokumentum-elérés