Az Y és Z generáció fogyasztói magatartása az influencer marketing tekintetében
Elmentve itt :
Szerző: | Dukai Nikoletta |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134340 |
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartása vendéglátásban
Szerző: Somoskövi Tamás
Megjelent: (2020) -
Az over-the-top szolgáltatásokhoz kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata a Z generáció tekintetében
Szerző: Tóth Lili
Megjelent: (2022) -
A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására
Szerző: Papp Dávid
Megjelent: (2020) -
Életpálya szakaszokhoz kapcsolódó öngondoskodási formák az Y és Z generáció körében
Szerző: Molnár Alexandra Réka
Megjelent: (2022) -
Toborzási módszerek és technológiák vizsgálata az Y és Z generáció preferenciáinak tükrében
Szerző: Galambos Ildikó
Megjelent: (2021)