Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities
The proliferation of novel technologies has facilitated the contribution of information and communications technology (ICT) to education, revolutionizing the education system and equipping students with necessary skills for the digital era (Aydin, 2021). To meet the international and global trends o...
Elmentve itt :
Szerző: | Nguyen Thuy Lan Anh |
---|---|
További közreműködők: | Habók Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-07-05
|
Kulcsszavak: | digital literacy, digital competence, English as a foreign language (EFL), higher education, undergraduate, educational technology, self-efficacy, digital test, mixed method, technology usage; digitális írástudás, digitális kompetencia, Angol mint idegen nyelv, felsőoktatás, alapképzés, oktatási technológia, önhatékonyság, digitális teszt, vegyes módszer, technológiahasználat |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.12121 |
mtmt: | 35778956 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12121 |
Hasonló tételek
-
Digital Literacy of EFL Students An Empirical Study in Vietnamese Universities /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2021) -
Tools for assessing teacher digital literacy a review /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2024) -
Digital literacy of English majors subjective versus objective assessment /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2025) -
A study on Vietnamese undergraduates’ level of digital skills and the frequency of using digital tools in the EFL context
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2021) -
Review of the Assessment of Students’ Language Skills in English as a Foreign Language Knowledge, Skills, and Principles /
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021)