A modell - módszeres történelemtanítás - tanulás folyamatának és eredményeinek pedagógiai - pszichológiai elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Szenti Ferencné |
---|---|
További közreműködők: | Nincs megadva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
1978
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/3560 |
Hasonló tételek
-
Pedagógiai pszichológiai eljárás a tanítás-tanulás hatékonysága fokozására kollektív problémamegoldás útján vita-módszerrel
Szerző: Gergelyné Cseres Judit
Megjelent: (1977) -
Az ön- és társértékelés pedagógiai pszichológiai vizsgálata
Szerző: Kanyó Terézia
Megjelent: (1984) -
A gimnáziumi tanulók érdeklődésének pedagógiai pszichológiai vizsgálata
Szerző: Várhelyi Ferenc
Megjelent: (1983) -
A serdülőkorú tanulók irodalmi érdeklődésének pedagógiai pszichológiai vizsgálata
Szerző: Kiss Katalin
Megjelent: (1974) -
Adalékok a serdülő tanulók pályaorientációjának pedagógiai-pszichológiai elemzéséhez
Szerző: Zakar András
Megjelent: (1973)