Marketing II.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Révész Balázs
Dokumentumtípus: Könyv
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Távoktatás Szeged 2010
Tárgyszavak:
Online Access:http://eta.bibl.u-szeged.hu/381
LEADER 00731nnm a2200205 i 4500
001 eta381
005 20191107115614.0
008 180515s2010 hu o 0|| hun d
040 |a SZTE Elektronikus Tananyag Archívum  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Révész Balázs 
245 1 0 |a Marketing II.  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Révész Balázs 
260 |a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Távoktatás  |b Szeged  |c 2010 
300 |a 147 
516 |a Book 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
650 4 |a Gazdálkodás és menedzsment 
650 4 |a Marketing 
856 4 0 |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/381/8/marketing2_jegyzet_2010sztegtktav.pdf  |z Dokumentum-elérés