Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon

Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások er...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Korom Erzsébet
Nagy Lászlóné
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42073
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások eredményeiből kiindulva olyan oktatási programot fejlesszünk ki, amely segíti a tantárgyi ismeretek mélyebb megértését, a természettudományos alapfogalmak fejlődését, a szakirodalomból már ismert kritikus témák, tudományos fogalmak tanulását, a tévképzetek kialakulásának megelőzését, a meglévő tévképzetek feloldását.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-16
ISSN:1215-5233