A B2 szintű nyelvtudás elérése és igazolása a felsőoktatásba történő felvételihez nyelvtanárok véleménye egy kérdőíves felmérés eredményeinek tükrében /
In spite of the fact that speaking a foreign language has become a key competence in Hungary by the millennium, there is still a strong necessity to develop language education in the country in 2020, especially if we consider the data pertinent to the foreign language proficiency of school children...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Öveges Enikő Kálmán Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 3 |
Kulcsszavak: | Kérdőíves felmérés, Idegen nyelv ismerete, Nyelvvizsga, Felsőoktatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2019.3.219 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57373 |
Hasonló tételek
-
Nyelvtudás pszicholingvisztikai kísérlet tükrében /
Szerző: Bodnár Magdolna
Megjelent: (1982) -
Nem kell nyelvtudás az emelt szintű vizsgához Félmillió forintért ír matekérettségi
Megjelent: (2010) -
Nem kell nyelvtudás az emelt szintű vizsgához Félmillió forintért ír matekérettségi
Megjelent: (2010) -
Játékból nyelvtudás
Megjelent: (1982) -
Nyugdíjjogosultság elérése előtti elbocsátás
Szerző: Beck Salamon
Megjelent: (1934)