The effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Gergely |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Journal of Competitiveness
8 No. 1 |
doi: | 10.7441/joc.2016.01.04 |
mtmt: | 3045142 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11549 |
Hasonló tételek
-
The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs
Szerző: Farkas Gergely, et al.
Megjelent: (2014) -
The determinants of R&D outsourcing and its effect on firm’s performance firm level evidence from Korean manufacturing : [absztrakt] /
Szerző: Baek Chulwoo, et al.
Megjelent: (2009) -
Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values
Szerző: Málovics Éva, et al.
Megjelent: (2015) -
Government performance indicators in a strategic approach
Szerző: Kárpáti József
Megjelent: (2012) -
A cross-country analysis of the effects of firm characteristics and regional factors on small firm competitiveness
Szerző: Were Henry Obaga
Megjelent: (2025)