Ugrás a tartalomra
SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár Repozitóriumok közös keresője
  • Kapcsolat
  • Az Ön fiókja
  • Kilépés
  • Bejelentkezés
  • Nyelv
    • English
    • Magyar
Összetett keresés
  • Találati lista
  • A Theoretical Study
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • Exportálás ide: RefWorks
    • Exportálás ide: EndNoteWeb
    • Exportálás ide: EndNote
    • Exportálás ide: MARC
    • Exportálás ide: MARCXML
    • Exportálás ide: RDF
    • Exportálás ide: BibTeX
    • Exportálás ide: RIS
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
A Theoretical Study The Flipped Classroom Model As An Effective And Meaningful Learning Model In Multiple Era /
QR kód

A Theoretical Study The Flipped Classroom Model As An Effective And Meaningful Learning Model In Multiple Era /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Suhartono Suhartono
Suherman Suherman
Pitersina. Christina Lumamuly
Novita Loma Sahertian
Lourine Since Joseph
Rukhama Aralaha
Yowelna Tarumasely
Suheri Suheri
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:PSYCHOLOGY AND EDUCATION 58 No. 1
doi:10.17762/pae.v58i1.1642

mtmt:32062357
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22026
  • Leíró adatok
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:4811-4820
ISSN:1553-6939

Hasonló tételek

  • Analysis of Mathematical Concept Understanding Capabilities The Impact of Makerspae STEM Learning Approach Models and Student Learning Activities /
    Szerző: Komarudin Komarudin, et al.
    Megjelent: (2021)
  • Assessing Mathematical Creative Thinking An Ethnomathematics-Based Test and Factors Influencing the Achievement of Secondary School Students in Indonesia /
    Szerző: Suherman Suherman
    Megjelent: (2025)
  • The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy
    Szerző: Komarudin Komarudin, et al.
    Megjelent: (2024)
  • Flipped classroom teaching in statistics
    Szerző: Galambosné Tiszberger Mónika
    Megjelent: (2018)
  • Fostering of Mathematical Critical Thinking Ability Using ARCS Model and Students’ Motivation
    Szerző: Suherman Suherman, et al.
    Megjelent: (2021)

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Ajánló
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • Impresszum

Könyvtári szolgáltatások

  • SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár
  • Contenta Repozitóriumok
  • Katalógus
Copyright 2025 SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Könyvtár-informatikai és Adatgazdálkodási Egység
Töltés...