Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation number words vs. arabic numerals /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csíkos Csaba Steklács János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION
14 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 2943598 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24375 |
Hasonló tételek
-
On oscillation of the number of primes in an arithmetical progression
Szerző: Kátai Imre
Megjelent: (1968) -
Stability and law of large numbers for sums of a random number of random variables
Szerző: Szász Domonkos
Megjelent: (1972) -
Beat-to-beat variability of cardiac action potential duration underlying mechanism and clinical implications /
Szerző: Nánási Péter Pál, et al.
Megjelent: (2017) -
On-line maximizing the number of items packed in variable-sized bins
Szerző: Epstein Leah, et al.
Megjelent: (2003) -
500 nótát bármikor fejből elmuzsikál
Szerző: Imre Péter
Megjelent: (2009)