Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia
The importance of diagnosing a child's individual development is becoming increasingly important in the local areas. In the framework of pedagogical diagnostics, it is particularly important to know the basic skills that are necessary for a successful entry into the first year of primary school...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Borbélyová Diana Józsa Krisztián Nagyová Alexandra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
MATE Press
Gödöllő
2024
|
Sorozat: | Diagnostic Assessment of School Readiness
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.54597/mate.0104 |
mtmt: | 34957980 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/33552 |
Hasonló tételek
-
Reliability, validity and measurement invariance of the DIFER tests
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2024) -
Adaptácia a štandardizácia diagnostického nástroja DIFER na zisťovanie aktuálnej vývinovej úrovne 4-8 ročných detí na Slovensku
Szerző: Borbélyová Diana, et al.
Megjelent: (2023) -
A szlovákiai és a magyar általános iskolai tantervek összehasonlító vizsgálata a DIFER-készségek fejlesztése szempontjából
Szerző: Zentai Gabriella, et al.
Megjelent: (2023) -
A zenei képességek összefüggése a DIFER készségekkel óvodáskorban
Szerző: Gévayné Janurik Márta, et al.
Megjelent: (2016) -
Adapting the Children Test Anxiety Scale (CTAS) validating and /
Szerző: Lakatos Kristóf
Megjelent: (2024)