The Role of Partnership in Science to Business Marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Prónay Szabolcs
Buzás Norbert
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: UIIN Zürich 2014
Sorozat:Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation
Tárgyszavak:
mtmt:2853034
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34235
LEADER 01011naa a2200229 i 4500
001 publ34235
005 20240723083023.0
008 240723s2014 hu o 000 eng d
020 |a 9783938137574 
024 7 |a 2853034  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Prónay Szabolcs 
245 1 4 |a The Role of Partnership in Science to Business Marketing  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Prónay Szabolcs 
260 |a UIIN  |b Zürich  |c 2014 
300 |a 10 
300 |a 179-188 
490 0 |a Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
700 0 1 |a Buzás Norbert  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34235/1/SzabolcsPronay-NorbertBuzas_TheroleofPartnershipinSciencetoBusinessMarketing.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34235/6/2853034_c%C3%ADmlap_tartalom.pdf  |z Dokumentum-elérés