Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kéri Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2025
Sorozat:MARKETING ÉS MENEDZSMENT 58 No. Különszám I. EMOK
Tárgyszavak:
doi:10.15170/MM.2024.58.KSZ.01.05

mtmt:36102782
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/36748
LEADER 00797nab a2200205 i 4500
001 publ36748
005 20250516135620.0
008 250516s2025 hu o 000 hun d
022 |a 1219-0349 
024 7 |a 10.15170/MM.2024.58.KSZ.01.05  |2 doi 
024 7 |a 36102782  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kéri Anita 
245 1 3 |a Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kéri Anita 
260 |c 2025 
300 |a 43-53 
490 0 |a MARKETING ÉS MENEDZSMENT  |v 58 No. Különszám I. EMOK 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/36748/1/5_Keri_2024_EMOK_PECS.pdf  |z Dokumentum-elérés