Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gyulai Zsófia Kéri Anita Révész Balázs |
---|---|
Testületi szerző: | EMAC 2022 Annual Conference |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | EMAC 2022 Annual
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 33253421 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/36770 |
Hasonló tételek
-
Digitális nudge-ok átfogó helyzetkép és szisztematikus irodalomelemzés = Digital nudges: overview and systematic literature review : [absztrakt] /
Szerző: Gyulai Zsófia, et al.
Megjelent: (2023) -
Consumer awareness in public services environment quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged /
Szerző: Kazár Klára
Megjelent: (2013) -
Válságok és a fogyasztói tudatosság = Crises and consumer awareness [absztrakt] /
Szerző: Törőcsik Mária, et al.
Megjelent: (2023) -
The mysteries of financial culture and financial habits
Szerző: Major Dóra, et al.
Megjelent: (2021) -
The position of the EU organic label among Hungarian consumers - factors of awareness and regular shopping [abstract] /
Szerző: Maró Zalán Márk, et al.
Megjelent: (2019)