The validity and reliability of a tool for measuring digital literacy in academic writing context an exploratory factor analysis : [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Nabhan Salim
Habók Anita
Testületi szerző: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2024
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 20
Kulcsszavak:Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Digitális technika - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/85445
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:53
ISBN:978-963-306-982-0