A diáktárssal támogatott tanulás formái, alkalmazásának előnyei
A társas tanulásra vonatkozó irányvonalak (Topping, 2005), típusok csoportosítását (Zeneli és mtsai, 2018) összegző tanulmányokon kívül a konkrét fejlesztésekkel kapcsolatos vizsgálatok elemzése is segít abban, hogy megismerhetők legyenek a diáktárssal támogatott tanulás trendjei. A kutatás célja, h...
Elmentve itt :
Szerző: | Bánfi Gréta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 1 |
Kulcsszavak: | Tanulás - módszer, Fejlesztőprogramok |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70836 |
Hasonló tételek
-
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Tanulókísérletekre épített, diáktársakkal támogatott természettudományos tanulási program vizsgálata pedagógusok körében
Szerző: Bánfi Gréta, et al.
Megjelent: (2022) -
Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
Szerző: Bánfi Gréta, et al.
Megjelent: (2022) -
Az intergenerációs tanulás hazai és nemzetközi megvalósulási formái
Szerző: Szűcs Boglárka, et al.
Megjelent: (2018)