A diáktárssal támogatott tanulás formái, alkalmazásának előnyei

A társas tanulásra vonatkozó irányvonalak (Topping, 2005), típusok csoportosítását (Zeneli és mtsai, 2018) összegző tanulmányokon kívül a konkrét fejlesztésekkel kapcsolatos vizsgálatok elemzése is segít abban, hogy megismerhetők legyenek a diáktárssal támogatott tanulás trendjei. A kutatás célja, h...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bánfi Gréta
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 1
Kulcsszavak:Tanulás - módszer, Fejlesztőprogramok
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70836

Hasonló tételek