Ugrás a tartalomra
SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár Repozitóriumok közös keresője
  • Kapcsolat
  • Az Ön fiókja
  • Kilépés
  • Bejelentkezés
  • Nyelv
    • English
    • Magyar
Összetett keresés
  • Találati lista
  • Mutual relationships between t...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • Exportálás ide: RefWorks
    • Exportálás ide: EndNoteWeb
    • Exportálás ide: EndNote
    • Exportálás ide: MARC
    • Exportálás ide: MARCXML
    • Exportálás ide: RDF
    • Exportálás ide: BibTeX
    • Exportálás ide: RIS
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement
QR kód

Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Nuutila Katariina
Tapola Anna
Tuominen Heta
Molnár Gyöngyvér
Niemivirta Markku
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 92
Tárgyszavak:
Oktatástudomány
doi:10.1016/j.lindif.2021.102090

mtmt:32471968
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22812
  • Leíró adatok
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Leíró adatok
ISSN:1041-6080

Hasonló tételek

  • Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task
    Szerző: Nuutila Katariina, et al.
    Megjelent: (2020)
  • The Mediating Role of Self-Efficacy and Outcome Expectations in the Relationship Between Peer Context and Academic Engagement A Social Cognitive Theory Perspective /
    Szerző: Woreta Getachew Tassew, et al.
    Megjelent: (2025)
  • Role of creative self-efficacy and perceived creativity as predictors of mathematical creative thinking Mediating role of computational thinking /
    Szerző: Suherman Suherman, et al.
    Megjelent: (2024)
  • Task difficulty modulates voluntary attention allocation, but not distraction in an auditory distraction paradigm
    Szerző: Volosin Márta, et al.
    Megjelent: (2020)
  • The principle of mutual recognition
    Szerző: Karsai Krisztina
    Megjelent: (2008)

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Ajánló
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • Impresszum

Könyvtári szolgáltatások

  • SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár
  • Contenta Repozitóriumok
  • Katalógus
Copyright 2025 SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Könyvtár-informatikai és Adatgazdálkodási Egység
Töltés...