Ugrás a tartalomra
SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár Repozitóriumok közös keresője
  • Kapcsolat
  • Az Ön fiókja
  • Kilépés
  • Bejelentkezés
  • Nyelv
    • English
    • Magyar
Összetett keresés
  • Factor Analysis on the Motivat...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • Exportálás ide: RefWorks
    • Exportálás ide: EndNoteWeb
    • Exportálás ide: EndNote
    • Exportálás ide: MARC
    • Exportálás ide: MARCXML
    • Exportálás ide: RDF
    • Exportálás ide: BibTeX
    • Exportálás ide: RIS
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
Factor Analysis on the Motivation for Extensive Reading Questionnaire
QR kód

Factor Analysis on the Motivation for Extensive Reading Questionnaire

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Anggia Helta
Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:JOURNAL ON EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION AND SCIENCE 17 No. 3
Tárgyszavak:
Oktatástudomány
doi:10.7160/eriesj.2024.170302

mtmt:35427675
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34782
  • Leíró adatok
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:195-204
ISSN:2336-2375

Hasonló tételek

  • The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
    Szerző: Anggia Helta, et al.
    Megjelent: (2022)
  • Reading Motivation and Achievement in Online Extensive Reading of English Text A Systematic Review /
    Szerző: Anggia Helta, et al.
    Megjelent: (2024)
  • The efficacy of online extensive reading among university students and the relationship between affective variables and english reading comprehension
    Szerző: Anggia Helta, et al.
    Megjelent: (2025)
  • Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention. /
    Szerző: Anggia Helta
    Megjelent: (2024)
  • University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension
    Szerző: Anggia Helta, et al.
    Megjelent: (2024)

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Ajánló
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • Impresszum

Könyvtári szolgáltatások

  • SZTE Klebelsberg Könyvtár és Levéltár
  • Contenta Repozitóriumok
  • Katalógus
Copyright 2025 SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Könyvtár-informatikai és Adatgazdálkodási Egység
Töltés...